2016. március 28., hétfő

Torta festőnek, útmutató az emeletek összerakásához és márványtömb

Sziasztok! Régen nem írtam, a szakdolgozat lefoglalt sajnos. De több kevesebb nehézség árán leadtam végre, úgyhogy vissza a tortakészítéshez!
A héten egy érdekes tortát készítettem el. A kérés az volt, hogy legyen rajta egy festőállvány. Én ezt egy kicsit máshogy képzeltem el, és valósítottam meg. Ahelyett hogy a tortára helyeztem volna az eszközt, ráépítettem! Íme a végeredmény:
Sajnos szép hátterű fotózásra nem jutott időm, mert korábban jöttek a tortáért, de azért így is tetszik :)
Nagyon megszerettem ezt a kis tortát, élveztem elkészítésének minden mozzanatát. Az airbrushom szegényem haldoklik a héten, úgyhogy ezt a tortát anélkül készítettem el.

A torta elég magas volt, és oroszkrémes, ami egy elég könnyű krém, úgyhogy biztonság kedvéért belső vázat adtam neki. Az építés menete ugyanaz, mintha egy több emeletes tortát raknál össze, magas torta esetében csak annyi a különbség, hogy még vajkrémezés és bevonás előtt egymásra rakod a két külön betöltött részt, ezt követően azonban egy szintként lehet kezelni a tortát.(hát remélem érthető volt) :D
Tehát itt a szintezés menete:

Az oszlop lehet fa, műanyag (vastagabb, üreges, szerintem biztosabb stabilitást ad), valamint sokan használnak szívószálat vagy saslikpálcát használnak, de nekem volt már rossz élményem velük, úgyhogy inkább nem kockáztatok.
Többszintes tortánál is ugyanez az eljárás menete, csak a tortakartont a következő szint méretére kell vágni.
Ezt követően jött a bevonás és díszítés:
Úgy éreztem, hogy nagyon jól állna ennek a tortának, ha egy gránit tömbként ábrázolnám, ezért is lett ilyen. :) nem bántam meg a döntésemet, nekem nagyon tetszik az összkép. :) A tortánál csak feketével készítettem a hatást, a képes segítségnél kis barnát is kevertem bele.
A díszeket virágmassza (recepthez link: LINK ITT )  és kevés unidec keverékéből, három nappal a tortakészítés előtt készítettem el, a kompozíciót meg szállítás előtt raktam össze. :)

Mára ennyit gondoltam, remélem nektek is tetszik a torta és hasznosnak találtátok a bejegyzést. :)
Szép éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése