2016. április 19., kedd

Heti kihívás, avagy gyakoroljuk a kézzel festést + játék!


Előző héten torta szempontból egész nyugis voltam, úgyhogy ki is találtam magamnak egy jó kis heti kihívást. Mivel hamarosan államvizsga, ezért úgy gondoltam, készülés mellett, hogy ne őrüljek teljesen meg, valamilyen tortás dolgot is fogok csinálni. Arra természetesen nem számítottam, hogy ebből inkább a második mintsem az első lesz. Mindenesetre, a későbbiekben részletezett okok miatt picit belecsúsztam ebbe a hétbe is. A poszt végén játékra is hívlak benneteket, remélem lesz kedvetek csatlakozni! :)
Tehát jöjjön a kihívásom: minden napra egy adott témában elkészített kép. Próbáltam úgy válogatni, hogy minden nap egyre nehezebb képeket készítsek el. Órák hosszú böngészést követően végül meglett a végleges fotócsomag.

Mutatom is az eredeti képeket:


1. nap, vasárnap: a kihívás ihletője, a farkas
2. nap, hétfő: valami cukiság
3. nap, kedd: valami szép
4. nap, szerda: valami virágos
5. nap, csütörtök: portré
6. nap, péntek: disney kép
7. nap, szombat: pihi lett a vége :P
8. nap, vasárnap: személyes kedvenc, wildstar!
9. nap, hétfő: saját kedvenc újra!

Van egy sejtésem, hogy pár kép meglepetést fog okozni, de mit mondhatnék...fura ízlésem van. :D Nekem legjobban végül a rózsás és természetesen a Wildstaros tetszett, amit valószínűleg nem fogtok tudni, hogy mi is, de részletek később a posztban.

1. nap: Farkas


Ödön mély nyomokat hagyott bennem. Egy nagyobb projekt után mindig eltölt a szomorúság, az üresség, hogy nincsen mit csinálni a pörgős, minden energiát kiszívó, álomba illő hét után. Hát most is. Úgyhogy megtaláltam a képet, és úgy gondoltam, elütöm az időt. Zsírpapírra gyorsan átmásoltam, és jöhetett is a kreatívkodás (fázisfotók természetesen lesznek a Wildstaros képnél).
A végén ezzel még elégedett voltam, egy héttel később...látszik, hogy eddig nem csináltam ilyesmit. :D

2. nap: Valami Cukiság


A legegyszerűbb kép ez a cuki kutyus volt. Nem is tartott sokáig, Leginkább airbrusht használtam a készítéséhez, és még azt hittem, menni fog ez a hét további részében is így...ó mekkorát tévedtem! :P
A háttér befestését picit megbántam később. Az első képen nagyon tetszik a kutyus, de a háttere túl sötét lett, így számomra picit vesztett a kép a minőségéből. De tanultam belőle a későbbiekhez. :)

3. nap:  Valami Szép


Valami szép kategóriában azért erre a halasra esett a választásom, mert úgy láttam, hogy bár részletesebb mint az előző, mégsem annyira, mint a következő napiak. Na meg mellé nagyon megtetszett az egész kompozíció. :)


4. nap: Valami Virágos


Naná, hogy vörös rózsás. És mi illik nagyon a vörös rózsához? Hát koponyák! Koponyát pedig nehéz élethűre festeni! Még dolgoznom kell rajta rendesen...na majd nyáron. :D
A személyes második helyezettem, majdnem mindent imádok benne, a háttért kivéve. A legjobb fehéren lett volna, azonban munka közben összemaszatoltam a kép alját, úgyhogy muszáj volt picit fednem. Úgyhogy fogtam egy használatlan fogkefét (ezt csináltam a kutyusnál és a halasnál is), tettem rá egy kevés airbrush festéket. Még a felületen való használat előtt papírra a nagyobb cseppeket hát...nem tudom milyen szóval illetni...kikeféltem belőle? Az ujjamat végighúztam a fogkefén, így pici pöttyöket szórva a felületre. Papírra azért kell előbb ezt megcsinálni, hogy a festék nagyobb részét kiszórjuk a keféből. Ezt is a csúnyább úton tanultam meg, a halacskás kép készítése alatt. Oh, és várjunk ezzel inkább egy kis időt, ha már festett felületet akarunk leszórni...ez is a halasnál lett megtanulva. :D (bár végül jól jött ki, hisz a levegő buborékok nem tiszta fehérek! :D )
Najó ő kap egy második képet is :P


5. nap: Portré


Ő is nagy kedvenc lett. :)Nagyon nincs mit mondanom róla, csak szeretem nézni. :)


6. nap: Disney Kép


Itt nyúltam félre nagyon sorrendben...ennek  képnek az elkészítése sokkal könnyebbnek bizonyult, mint gondoltam, leginkább 3. napra kellett volna raknom. És összességében annyira nem is keltett bennem mély érzéseket. :) Az ég elkészítésének technikája viszont jól jött a Wildstaros képhez. :)

7. nap: Lustizás


Volt egy rövidebb tortám, és tesóm kért zserbót, így itt inkább aludtam este egy jót. :D
És találtam is egy csodálatos képet google barátunk segítségével! Járt is neki, ha már mindegyik naphoz van valami. :D  Köszönjük google!

8. nap: Wildstaros Kedvenc


De gondolom már mindenkit idegesít....mi a fene az a Wildstar???? Wildstar az én kedvenc játékom. Mondhatjuk azt is hogy az egyetlen játék amit játszom. MMORPG (jajj de csúnya), ahol legalább 19 másik őrült kockával, hogy a sógornőmet idézzem, zombikat ölünk (persze nem azokat, hanem robotokat és szörnyeket :P sokkal jobb igaz? :P). A 19 másik kocka között van holland, cseh, horvát, olasz, angol, német...mindegy, sokszínűek vagyunk, és angolul társalgunk, úgyhogy haszna is van. :D Plusz legfiatalabb bátyám (Mondtam már, hogy van négy? Igazi álom. :D) és párom is játszik, úgyhogy jó családi élet is. :D Mondjuk. :D (Hát ha eddig nem néztetek teljesen bolondnak, na most!)
Mindenképpen szerettem volna ebben a témában egy képet. És ez is lett végül a legnagyobb kihívás! Reggel 11-kor kezdtem el, kisebb szüneteket beiktatva este 10-kor végeztem vele. De sok munka is volt vele, hisz nagyon részlet dús képről beszélünk.

9. nap: Wildstaros Reloaded


Nem is tetszett az előző napi eredmény annyira, és párom is sikeresen rárakta a frissen festett képre a többit, úgyhogy úgy éreztem, muszáj egy újat készítenem. El is készült! Már jóval gyorsabban ment mint előző nap, 18:00-23:30 között készült el. És ez már sokkal jobb lett. Képhez hűbb és pontosabb. A lány ( Drusera, gondolom elég egyértelmű, hogy ő a jó karakter :D) sokkal élesebb lett,a színe pontosabb, a lángok, oszlopok körülötte nem csúnyák. A gonosz karakter ( Entity, olyan mint Alien nem? :D ) mindkettőnél tetszett, azonban a másodiknál talán megint pontosabb lett. Azért látszik, hogy melyik karakter a kedvencem. :D
 Nézzétek a két kép közti különbséget. Ha még párszor megcsinálnám ugyanezt a képet, a végén talán még a játékba is bele lehetne rakni. Gyakorlat teszi a mestert igaz?


És akkor, jöjjön a hogyan készült! 

A Wildstaroson mutatom be, mivel itt alkalmaztam majdnem mindegyik, hét során végzett technikát (kivéve a korábban leírt fogkeféset). Na meg azért, mert az a kedvencem. :D

Végül: Játék! 

Remélem vevők lesztek rá, igazából félek, hogy inkább pofára esés lesz a vége, de ha meg sem próbálom, nem derül ki. :D
A játék egyszerű.

  • Aki a facebookon, az újonnan készült Bubu Tortavilága hivatalos oldalán (LINK ITT) a megosztott bejegyzés alá (nem akarom a csoportokat ezzel zaklatni), vagy a blogon a bejegyzéshez megírja kommentben, hogy melyik kép tetszik neki a legjobban, az részt vesz  a tombolában. 
  • A sorsolás során kalapból kihúzott nyertes megkapja az általa kiválasztott képet! Az utolsó napi, tehát a wildstar reloaded című képen kívül (ő emlék lesz) mindegyik kép ki lesz sorsolva, azonban egy ember, csak egyre adhatja be a voksát.  
  • Tehát, van hét kép, ami (természetesen képenként külön sorsolás lesz) gazdára vár! 
  • Választáskor a kommentben az itt használt kép címet írjátok be kérlek. (tehát pl. valami virágos )
  • Aki ezeket nem tartja be, annak szavazatát sajnos érvénytelennek kell tekintenem.
  • Szavazataitokat leadhatjátok vasárnap 12:00-ig. Majd utána következik a sorsolás!
  • A nyerteseknek ezt követően postázni fogom a képeket.
Játékra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése